eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آغاز به مردن میکنیم آنگاه که در مقابل آنچه مهم است سکوت کنیم:))!
سلام
متغیر تر از x ، آدمان !
‌‌اتمام منِ اول؛ لطفا دیسک دومم رو داخل دستگاه قرار بدید...
تو رقص مونوکسید کربن با ساز مرگی !
سنگ کاغذ قیچی بازی کردی؟ من مطمئنم سنگ باخت تا کاغذ بغلش کنه:)))
‏با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید!
تو زندگی هر کسی یه روزی یکی میره ، که بعد اون رفتنای بقیه اهمیتی نداره دیگه ؛
به قول رشیدی‌سمرقندی؛ چون‌بی‌توگذشت ، بگذرد‌بی‌دگران ...!
مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته؛ اگر بایستد ، می‌سوزد . اگر بدود ، بیشتر میسوزد:)
دقیقا همونجایم که شادمهر میگه: