‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آغاز به مردن میکنیم
آنگاه که در مقابل آنچه مهم است سکوت کنیم:))!
با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛
وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده...
آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛
حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید!