درونِ هر کدام از ما قبرستانی نهفته است
گاهی در تنِ خود ، کسانی را کُشتیم
تا بتوانیم زنده بمانیم .
میشود تنهایی بچگی کرد، تنهایی بزرگ شد، تنهایی زندگی کرد، تنهایی مُرد ، ولی قهوه غروبهای دلگیر جمعه را که نمیشود تنهایی خورد...!
و من ای کاش میشد این دل خسته و غمگین را دور از چشم همگان انگار که برای من نیست، کنار خیابانی رها کنم ..