eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: سردش بود ! دلم را برایش سوزاندم ! گرمش که شد با خاکسترش نوشت خداحافظ .
با دو عالم آشنا سخت است تنها زیستن.
گاهی چنان شب‌میشود که با هزاران خورشید صبح‌نمیشود...
یک دل و این همه غم؟ وای به حال من.
و من قدیمی‌ ترین پایتخت اندوهم.
تا یجایی میشه اهمیت داد، از یه جایی به بعد فقط ازشون میگذری.
و انتهای هر قصه سبز، سرد و سفید بود !
امروز ... پُستچیِ پيرِ اين کوچه هم پيدايش نشد، پنجره را ببندم بهتر است؛ هق‌هق بی‌پرده‌ی اين دو ديده‌ی بارانی، آبرویِ ابرآلود همه‌ی درياها را خواهد برد...
فکر کردن به آینده منو از ادامه دادن تو زمان حال منصرف میکنه.
به خودت می‌آیی و میبینی بیشتر از چیزی که انتظارش را داشتی دوام آورده‌ای:))))