امروز ...
پُستچیِ پيرِ اين کوچه هم
پيدايش نشد،
پنجره را ببندم بهتر است؛
هقهق بیپردهی اين دو ديدهی بارانی،
آبرویِ ابرآلود همهی درياها را
خواهد برد...
مهم ترین چیزی که یاد گرفتم اینه که هر کسی میتونه قلب داشته باشه ولی وجدان نصیب هر کسی نمیشه!
+تو حق نداری همینجوری ول کنی بری و همرو نگران کنی.
-بعضی وقتا آدم فقط باید مسئولیت خوشحالیهای خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه بنظر بیاد.