مهم ترین چیزی که یاد گرفتم اینه که هر کسی میتونه قلب داشته باشه ولی وجدان نصیب هر کسی نمیشه!
+تو حق نداری همینجوری ول کنی بری و همرو نگران کنی.
-بعضی وقتا آدم فقط باید مسئولیت خوشحالیهای خودشو قبول کنه، حتی اگه خودخواه بنظر بیاد.
فلسفه اصلیام در زندگی اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود، هرچه کمتر آدم میدیدم حالم بهتر بود . .
@AghmaaKasra Zahedi _ Darya (320).mp3
زمان:
حجم:
7.6M
بعد از تو روزای بارونی دلگیره:)
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
پناه باشید؛ برای تمام کسانی که از دور، قوی و بینیاز به نظر میرسند:))!
هدایت شده از °عَــهــدقَـــدیـــــم༻
_کسانی که در روحمان
گل می کارند را کجای دلمان
بگذاریم که خوب نگهشان داریم...؟
هدایت شده از °عَــهــدقَـــدیـــــم༻
_وقتی که دیوانه وار تو را می خواهم، در آن قله ی عشق، هنگامی که دورترینی، در این قعر رنج، هیچ کس و هیچ چیز با من نیست، تنهایم؛ تنها به دنیا می آییم، تنها عشق می ورزیم، یکه رنج می بریم، یکه می میریم...