eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به قول رشیدی‌سمرقندی؛ چون‌بی‌توگذشت ، بگذرد‌بی‌دگران ...!
مثل آدمی شده‌ام که آتش گرفته؛ اگر بایستد ، می‌سوزد . اگر بدود ، بیشتر میسوزد:)
دقیقا همونجایم که شادمهر میگه:
‹اغمــٔـا›
دقیقا همونجایم که شادمهر میگه:
میخوام برم پا ندارم ، میخوام نرم جا ندارم ، گریه کنم دل ندارم ، داد بزنم نا ندارم:))
و این...
‏همیشه به همه میگم رها کن، زمان بده، میگذره اما چرت میگم. من از کجا میدونم؟ چه حقی دارم که امید الکی بدم؟ گاهی نمیگذره. هیچی نمیگذره. اصن اومده که بمونه و خفت کنه.
من مثل همون مورچه‌ای بودم ك از طبقه بیستم یه ساختمون افتاد و هیچکس متوجه شکستن عضو به عضو بدنش نشد(:
بی نقص ترین دروغارو از کسی شنیدم که از دروغ متنفر بود.
حالا دیگه پر از حرفیم اما زنگ انشا نداریم...
زندگیه دیگه، هیچ چیزی پایدار نیست به قول شاملو که میگه: کوره ها سرد شدن،سبزه ها زرد شدن، خنده ها درد شدن.
مشکل اینه که شما یادتون میره چی گفتید ولی ما سال ها یادمون میمونه چی شنیدیم:)!