میگفت:
من که خودم نخواستم تنهایی از پس یه سری چیزا بر بیام ، مجبور بودم ، کسی نبود چون .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
چه خوب است پیدا کردن کسی که زورش به بی حوصلگی ما برسد:))!
میگفت: آدما وقتی عاشق میشن
یه کارایی میکنند که خرا میزنن رو شونه دوستشون میگن : نگاه ، یاد بگیر آدم بازی در نیار!
او مدت زیادی بود که احساس میکرد هیچ حسی را دیگر احساس نمیکند، اما دلتنگ زمانی بود که احساسی را درونش حس میکرد.