تنهایی
خود به خود به وجود نمیآید
خود به خود نیز از بین نخواهد رفت
فقط از آدمی به آدمِ دیگر تحمیل می شود..
برخی آدمها تو را خوب بلدند؛
مثلا میدانند کدام آجر نصفه ی دیوار دلت را بیرون بکشند تا دیوارت یکسره فروبریزد:))))
غمگینم بسيار . .
شهری که در آن خانه دارم ؛
به شهری كه در من خانه دارد
شبيه نيست .