روزی خواهد رسید که از خاطرات آزاردهندهی ما تنها داستانی باقی بماند که دیگران تنها برای جالب بودن ماجرای آن به او گوش دهند اما تو فراموش نخواهی کرد، من فراموش نخواهم کرد... که چه گذشت بر ما:)
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام. گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم. اما حقیقت این است که خسته هستم. میخواهم فرار کنم. میخواهم بروم گم بشوم...
هربار که هوای رفتن به سرم میزند میروم در گوشهای تنها مینشینم
تا این سودا از خیالم بگذرد
میدانم اگر بروم
هرگز به اینجا بازنخواهم گشت: )
‹اغمــٔـا›
چهرههایی از "کاش" که سیلی خوردهاند از حقیقت
از کاش های توی دلتون بگین . .
https://gkite.ir/es/8276221
جوابتونو اینجا میدم
https://eitaa.com/aghma_ir
‹اغمــٔـا›
پیری آن نیست ک بر سر بزند موی سپید هر جوانی ک به دل عشق ندارد پیر است . .
در سینه دلم گم شده تهمت به که بندم؟
غیر از تو کسی راه درین خانه ندارد . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ چیز به اندازه یک تغییر بزرگ و ناگهانی برای ذهن انسان دردناک نیست :))!