eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
وقتی گریه میکنم ‌، غمگین تر میشم‌ ‌.
‌خودش را به آتش کشید ‌؛ کسی که نیمه پر لیوانش بنزین بود ‌.!
میگفت: انسان ها توی کل زندگیشون درحال مهمون جمع کردن برا مراسم خاکسپاریشونن ‌. . .
و روزِ خوش در خواب باید دید و بس .
بیش از حد به اشتراك نگذارید همه دوست شما نیستند ‌
حسم یه جوریه ك انگار یکی بهم گفته ‌: + باید یه خبری بهت بدم فقط قول بده به خودت مسلط باشی ‌؛ ولی بعدش سرشو انداخته پایین و زده زیرِ گریه :)
‌‌کلیه‌ی حرف‌هایش را فروخت؛ میخواست سکوت بخرد.
خانه خراب میکند گاهی نیم نگاهی...
اما یک نفر نبود که بگوید دل بستن؛ تکیه بر دری باز و موریانه زده است..
‏دنبال یکی میگردین بش تکیه کنین ‌?! مگه خونتون مبل نداره ؟