‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه حقیقتی تو این دنیا هست که میگه برای پیدا کردن بهترین نسخه خودت باید ضعیف ترین نسخه خودت رو گم کنی:))!
بعضی ها
پنجره را باز میکنند و فریاد میکشند
بعضی ها
پرده را
میکشند و گریه میکنند:)!
و سکوت همیشه هم چیز بدی نیست ..
که گاهی کلمهها چیزی جز اندوه را با خودشان
به این طرف و آن طرف نمیبرند، قاصدانی
بیذوق بر رسیدن با گامهایی آنقدر کُند انگار
که اصلا به جلو نمیروند و با این همه باز هم
به همان هیچ کجای همیشگیشان میرسند.