‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اینو یاد بگیر که تنها بودن خیلی بهتر از اضافی بودنه:))!
اینجا جاییست که همزمان توسط انسان ها اسیب میبینیم و توسط انسان ها تسکین میشویم:)