eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
با بغض گفت:
‹اغمــٔـا›
با بغض گفت:
آره این روزا میگذره ولی من از این روزا نمیگذرم:)
‌‌و سکوت همیشه هم چیز بدی نیست .. که گاهی کلمه‌ها چیزی جز اندوه را با خودشان به این طرف و آن طرف نمی‌برند، قاصدانی بی‌ذوق بر رسیدن با گام‌هایی آنقدر کُند انگار که اصلا به جلو نمی‌روند و با این همه باز هم به همان هیچ کجای همیشگیشان می‌رسند.
دلم برایت تنگ شده است و وقتی که میگویم تنگ نه مثل تنگیِ پیراهن ! دلتنگیِ من مانند کشتی‌ای است ، که بجای اقیانوس و دریا او را در حوض خانه انداخته‌اند؛| وحیدعیسوی؛
اونجوری زندگی کن که دلت میخواد ، همرنگ جماعت شدن همیشه خوب نیست..
‹اغمــٔـا›
‏رادیو چهرازی میگه:
به قول و حرمت این حرف داریوش:
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد ! -وقتی رفتید، دیگه برنگردید...
نباید با سکوت و قهر ناراحتیتون رو نشون بدید ما علم غیب نداریم دوستان !
به جایی نرس که به خودت بگی آویزون.‌..
باور کن مغز من کبریت زدن بلد نیس.