پرسیدم: چه بر سرت آمده است؟
گفت: امیدهایی که ذرهای در وقوع آنها
شک نداشتم هم به ناامیدی تبدیل شد.
ما نسلی هستیم که روزها میخوابیم و شبها بیداریم ؛ چون تاریکیِ شب برامون قابلِ تحملتر از تاریکی روزامونه !
بگذار کسی نداند که چگونه
من به جای نوازش شدن،
بوسیده شدن
گزیده شدهام!
بگذار هیچکس نداند، هیچکس!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تا وقتی خطر از دست دادن یه چیزی رو حس نکنی واسه نگه داشتنش تلاش نمیکنی:))!