eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ای کاش یکی بیاید ،که وقت رفتن؛ نرود:)
- دنیا پر از آدمای تنهاییه که می‌ترسن خودشون پیش‌قدم بشن.
یک عمر در انتظاری تا کسی بیاید که تورا درکت کند و تو را همان گونه که هستی بپذیرد و عاقبت در می یابی که او از همان آغاز ، خودت بوده ای.
این جنگ ،جهانش چندم است که این چنین تلفاتش قطره های جوشیده از چشمانم را هم به خون الوده ميكند؛
اکنون از من فقط یک تَن مانده؛ یک تَنِ صد تُنی از غم .!
چیزایی رو تحمل میکنم که فکر میکردم فرا تر از توانمه.
فکر می‌کردم آدم‌ها همانطور که آمده‌اند ، می‌روند. نمی‌دانستم که می‌مانند ، ردشان می‌ماند ، حتی اگر همه چیزشان را هم با خودشان بردارند و ببرند:)))))
گاهی فقط خودت میدانی چقدر ویرانه‌ای .
دشوارترین شکنجه این بود که ما یک یک به درون خویش تبعید شدیم.!
اصلا بیخیال همه چی یه شب زنگ بزنیم هیچی نگیم دوتایی بشینیم واسه همدیگه گریه کنیم..