eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
با پاى شكسته‌ی خودت، به راهت ادامه بده اما دستت را بر شانه كسى نگذار:))!
سلام
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنن مابقی یک سال رو نود بار تکرار می کنن.
دلخوری‌هایم در سکوت غرق میشود ، نه هواری ، نه بحث و گله‌ای ، فقط آهسته آهسته دورتر و دورتر میشوم:)
میگفت: از این به بعد دیگه هر وقت انسانیت نشون دادی منتظر باش تا زخم عمیقی ببینی . .
ما روزهایی که مُردیم بیشتر از روزهایی بود که زندگی کردیم!
ما خودمونو بخشیدیم به زندگی ؛
از من پرسیدن بعد از آن پستی و ها و بلندی ها چه شد؟ هیچ مردم و زنده شدم و باز هم ادامه دادم.
چیزی در من ته‌نشین شده است، چیزی به نامِ غم .
و ما به دنیا آمده بودیم که تنها باشیم
چیزی نیست که بشود با قرص و آمپول و نمی‌دانم قدم‌زدن کنارِ خیابان یا روشن‌کردنِ یکی دو سیگار کاریش کرد. این‌جا، باور کنید، من گاهی دیگر انگار نمی‌توانم نفس بکشم.