سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی ، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه:)))
و درد به استخوان هایمان نفوذ کرده بود ، اما هنوز لبخندی به درازای آسمان بر لب داشتیم.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه روزی زندگی ما هم خوب میشه فقط کاش انقد دیر نشده باشه که قید همه چی رو زده باشیم:))!