eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ادما دیگه از دور هم قشنگ نیستن !
سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی ، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه:)))
من‌ زنده‌ام به رَنج !
و درد به استخوان هایمان نفوذ کرده بود ، اما هنوز لبخندی به درازای آسمان بر لب داشتیم.‏
قلبمان شد محفلِ خوشحالی اندوه ها؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه‌ روزی زندگی‌ ما هم‌ خوب‌ میشه‌ فقط‌ کاش‌ انقد دیر نشده‌ باشه‌ که‌ قید همه‌ چی رو زده باشیم:))!
سلام
چیزی که آدم‌ را از پا می‌اندازد، حس کردنِ بیش از اندازه است.
می‌گفت: آدمای همیشه غمگین، حافظهٔ قوی دارند. راست می‌گفت...
یه چیز میگم عمیق بهش فکر کن! قبل مرگت نمیر .