eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه‌ روزی زندگی‌ ما هم‌ خوب‌ میشه‌ فقط‌ کاش‌ انقد دیر نشده‌ باشه‌ که‌ قید همه‌ چی رو زده باشیم:))!
سلام
چیزی که آدم‌ را از پا می‌اندازد، حس کردنِ بیش از اندازه است.
می‌گفت: آدمای همیشه غمگین، حافظهٔ قوی دارند. راست می‌گفت...
یه چیز میگم عمیق بهش فکر کن! قبل مرگت نمیر .
ما همانیم که در اوج دردو عصبانیت قهقهه ها سر میدهیم و دیوانه خوانده میشویم .!
افسردگی از جایی شکل میگیره که، دیگه ناراحتیتو نمیتونی توضیح بدی . .
از دست میرویم بدون آنکه بخاهیم کم کم به مرور زمان نابود خاهیم شد .
وقتی که حرف ها رو بیان نکنی توی وجودت گم میشه خودت با همون کلمات غرق میشی گم میشی و دیگه هیچ وقت پیدا شون نمیکنی و پیدا نمیشی
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی چه درد است:))))
یه روز نقابش میوفته و تو با دهن باز زل میزنی به کسی که هیچوقت درست نشناختیش!