ولی زندگی برای آدمهایی که بیش از حد فکر میکنن و قلب حساسی دارن، اصلا آسون نیست!
سالها بود که میخواستم از فردا شروع کنم، اما همیشه فردا یک روز از من جلوتر بود..
در یک سنی، به خصوص بعد از بعضی ناملایمات، آدم یک چیز بیشتر دلش نمیخواهد: این که ولش کنند راحت باشد. حتی از این هم بهتر: جوری رفتار کنند که انگار مردهای .
مرا از این جهان بیرون ببرید.
دورتر، دورتر، جایی که هیچ چیز به چشم نیاید؛ هیچ چیز ..