اگر در این روزگار کسی را یافتید که شادمان بود، بیگمان دیوانه ای است که از دارالمجانین گریخته . .
میگفت: هر شب به اتاق میرود و تنهایی رو به تن میکند
ولی تلخی اینجاست کسی که لباس تنهایی را برایش خریده از عزیزانش است.
- سایهامگفت: دگرخسته شدم، خوددانی
تو بمان و قدم و گریه و شب من رفتم..!
از یجایی به بعد بدیایی که بهت میشه
صرفا به منظور بد بودن طرف نیست ،
ممکنه که طرف خوبیاش بی حاصل بوده.