میگفت: هر شب به اتاق میرود و تنهایی رو به تن میکند
ولی تلخی اینجاست کسی که لباس تنهایی را برایش خریده از عزیزانش است.
- سایهامگفت: دگرخسته شدم، خوددانی
تو بمان و قدم و گریه و شب من رفتم..!
از یجایی به بعد بدیایی که بهت میشه
صرفا به منظور بد بودن طرف نیست ،
ممکنه که طرف خوبیاش بی حاصل بوده.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر کس در عمق وجود خود ، قبرستان کوچکی دارد که محل آرامیدن تمام کسانی است که یک روز آنها را دوست داشته است:))!