روزی ، جایی ، دقیقه ای ؛ خودت را باز خواهی یافت . .
و آن وقت ، یا لبخند خواهی زد یا اشک خواهی ریخت . .
درو که کامل نبندی ، نمیدونی باد بعدی که بیاد میبندتش یا بازش میکنه ، این میشه بلاتکلیفی ، تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو و بعدش درو محکم ببند ، اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره ...
در لحظاتی از درد هیچ کس نمیتواند برای آدم کاری انجام دهد، رنج همیشه تنهاست . . .
از آنچه که رنج میبریم
زندگی نیست، زندگاناند!
بر پیشانی خود مینویسیم
هر کس دروغ نمیداند
به انتظار ورود، نمانَد.