درو که کامل نبندی ، نمیدونی باد بعدی که بیاد میبندتش یا بازش میکنه ، این میشه بلاتکلیفی ، تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو و بعدش درو محکم ببند ، اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره ...
در لحظاتی از درد هیچ کس نمیتواند برای آدم کاری انجام دهد، رنج همیشه تنهاست . . .
از آنچه که رنج میبریم
زندگی نیست، زندگاناند!
بر پیشانی خود مینویسیم
هر کس دروغ نمیداند
به انتظار ورود، نمانَد.
میلیون ها انسان تصمیم گرفتهاند که دیگر احساساتی نباشند
سر سخت شدند
تا دیگر کسی نتواند آزارشان دهد،
اما به بهایی گزاف!
کسی نمیتواند آزارشان دهد،
اما دیگر کسی نمیتواند شادشان هم کند:)