eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
درو که کامل نبندی ، نمیدونی باد بعدی که بیاد میبندتش یا بازش میکنه ، این میشه بلاتکلیفی ، تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو و بعدش درو محکم ببند ، اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره ...
اسیر در گوشه‌ی تنهایی خویش.
در لحظاتی از درد هیچ کس نمی‌تواند برای آدم کاری انجام دهد، رنج همیشه تنهاست . . .
زندگیمون پر شده از خستگی هایی که دیگه با خواب هم رفع نمیشن ..
از آن‌چه که رنج می‌بریم زندگی نیست، زندگان‌اند! بر پیشانی خود می‌نویسیم هر کس دروغ نمی‌داند به انتظار ورود، نمانَد.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بهترین چیزارو زمانی پیدا میکنی که دنبالشون نیستی:))!
سلام
افکاری گام‌هایم را آهسته کردند افکاری که هرگز برای تو اتفاق نمی‌افتند.
غم و رنج یه نشونه‌ست یعنی باید تغییر کنی!
میلیون ها انسان تصمیم گرفته‌اند که دیگر احساساتی نباشند سر سخت شدند تا دیگر کسی نتواند آزارشان دهد، اما به بهایی گزاف! کسی نمیتواند آزارشان دهد، اما دیگر کسی نمی‌تواند شادشان هم کند:)