میخندم، همینطور میخندم اما دلم شاد نمیشود
چون شب
که این همه ستاره روشنش نمیکند..
هنوز هم برایت مینویسم؛
مانند کودکی نابینا،
که هرروز برای ماهی مردهاش غذا میبرد:))
میگفت: از چی میترسی، وقتی بد ترین شب هایِ زندگیت رو بدون اینکه به کسی چیزی بگی گذروندی .!
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
یکی تموم آرزوهای من رو خراب کرده و تبر رو گذاشته روی شونه من !
@Aghmaaبگوکجایی ؛.mp3
زمان:
حجم:
10.5M
اگر تو را جویم حدیث دل گویم . . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از 『ھیچگرافے』
.
سلام و درود
حالتون چطوره؟😁✨
یادتون نره، امروز ادامه آموزش رمان نویسی ساعت ۱۱.۱۵ صبح😉🌱
.