💢 حرف حساب
انسان در جهانی زندگی می کند همراه با (نظام و سنت) و در جامعه ای زندگی می کند همراه (ارتباط و پیوست) .
مساله این نیست که من پاکم ؛ مساله این است که اگر کسی با عمل من (گندید) ، ناچار گند او به من هم سرایت می کند ، که من در جامعه مرتبط زندگی می کنم .
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#برای_این_نسل_کاری_بکنید
برای این نسل کاری بکنید ، برای او《خوراک فکری تازه》فراهم کنید ، برای حرف زدن با او ؛ برای شناساندن اسلام و تشیع و فرهنگ و تاریخ و ایمان و توحید و قرآن و محمد و علی و فاطمه و کربلا و امام و عدالت و امامت و جهاد و اجتهاد ...《زبان تازه ای》بیافرینید . دست به خلق یک رنسانس اسلامی ؛ یک نهضت انقلابی فکری ؛ یک جوشش نو و نیرومند شیعی بزنید ؛《بودجه های مذهبی》را《خدمت های دینی》را فعالیت های اسلامی را به طرح《اسلام راستین در این عصر و برای این نسل صرف کنید》وگرنه این نسل از دست می رود ، این فرصت از میان می رود《 این ایمان و این مذهب به فردا نمی رسد》هنوز که می توان و هنوز که می توانید کاری بکنید .
📚 پدر ، مادر ما متهمیم ، علی شریعتی ، ص 175
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
💢 حرف حساب
امروز ، اصل اشکال(تبلیغات اعتقادی) در ماهیت منبرها و (محتوای) تبلیغی است . منبرها همان چند جمله ای است که با کمک دوستان پیش کسوت در دفتری نوشته شده و با چند روایت و چند بیت شعر مزیّن گردیده است و از روی شماره ، به ترتیب خوانده می شود و اصلاً به این مساله فکر نمی شود و نمی تواند بشود ، که نیاز اینها(پای منبری ها) در چیست ؟! و اینها در چه مرحله ای از تفکر ، از معرفت ، از عشق و ایمان و از علم به احکام هستند ؟! و اینها چه دردی دارند و این درد با چه درمان می شود ؟!
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#شَرف_پایه_اعمال
بیایید ای مسلمانان ، ردای مصلحت را دور اندازیم"
به ارزش های اسلامی ملتزم گردیم"
خدا را در همه افعال خود شاهد بگیریم"
حقوق بینوایان را زیر پا نگذاریم"
خدای آسمان را زیر پای آدم خاکی نیاندازیم"
به اسم « دین و مذهب » بی گناهان را فدای خویش ننماییم"
بیایید ای مسلمانان خدا را در نظر گیرید"
« شرف را پایه اعمال خود گردانید »
📚 حماسه ، عشق و عرفان ، مصطفی چمران ، ص 172
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#دوئل_ابوذر_ابوجهل
خیال می کنیم اگر حرکتی را آغاز کرده ایم و برنامه ای را شروع کردیم ، باید به نتیجه برسد و (همه) آدم های خوبی شوند . خیال می کنیم مقصود این است آدم ها در عمل حرکتی داشته باشند . این توقع ، ما را بسته است و زنجیر کرده ؛ در حالی که مقصد این نیست . مقصد (تفاهم است نه توافق) . هدف این است که《زمینه خوب شدن افراد》فراهم شود نه اینکه همه خوب شوند ؛ چرا که عمل مربوط به انتخاب و اختیار آن هاست . می خواهند عمل کنند یا نکنند . آنچه مطلوب است ، (تفاهم) است نه توافق ها ، فهم است نه عمل . آن چه مهم است فهم در برخورد هاست و عمل وابسته به شخص است ... مقصود این نیست که همه ابوذر شوند ، مقصود این است که همه شکل بگیرند ؛ یا ابوذر شوند و یا ابوجهل . بیش از این توقعی نیست که پیامبران نیز زمینه انتخاب انسان را فراهم می کردند (لِّيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَن بَيِّنَةٍ وَيَحْيَىٰ مَنْ حَيَّ عَن بَيِّنَةٍ ۴۲ انفال ) تا آن هایی که زنده شوند ، با آگاهی برای زندگی آماده شده باشند و آن هایی که به هلاکت رسیدند ، با آگاهی و در روشنی هلاکت را انتخاب کرده باشند . مقصد همین است ، نه چیزی بیش از این .
📚 حرکت ، علی صفایی حائری ، ص 58
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#دلیل_مسلمان_بودن_دکتر_شریعتی
می خواهم به هم درس خودم ؛ همکار خودم ؛ استاد خودم ؛ به هنرمندان و روشنفکران ؛ معتقدان به ایدئولوژی های مختلف ؛ خوانندگان ترجمه های بسیار بزرگ و شاهکارهای فلسفه ؛ اومانیسم ؛ دموکراسی ؛ آزادیخواهی ؛ طرفداران عدالت و آن هایی که مسئولیت آزادی و نجات بشریت را حس می کنند ؛ و در طبقه من هستند و « دین » ندارند ؛ و دین را عامل انحطاط توده می دانند بگویم : « اسلام این جور نیست » . در من فقط یک عقیده علمی و مسئولیت انسانی است که رابطه ام را با دین حفظ کرده و الّا ، از دین نه ارتزاق می کنم ؛ نه حیثیت می گیرم و نه موقعیت اجتماعی ، بلکه به « خاطر عقاید مذهبی ام به همه این صدمه می خورد » ولی من به عنوان یک « حقیقت ، نه مصلحت شغلی و اجتماعی و اقتصادی معتقد شده ام » و مثل تو هم روشنفکرم به آن هدف ها و شعارهای تو هم معتقدم ؛ من هم دنبال این هستم که تبعیض و ظلم را ریشه کن بکنیم ؛ آزادی انسان را تأمین بکنیم ، دنبال مذهبی هستم که فقر و تضاد طبقاتی را براندازد ، دنبال مذهبی هستم که به انسان ها در همین دنیا نجات و آزادی دهد و دنبال مسئولیتی هستم که در همین جهان زندگی و فرهنگ و کمال برای همه فراهم آورد و « دنبال مذهبی هستم که ترازوی عدالت را در جامعه امروز پیش از مرگ برپا دارد » و برای همین هم هست که « مسلمانم و برای همین هم هست که شیعه ام » .
📚 پدر ، مادر ما متهمیم ، علی شریعتی ، ص 83 الی 84
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#مغزهای_مسخ_شده
یا باید بگوییم اسلام ، یعنی همان《حقیقت اسلام》در مغز و روح این ملت ها هست ولی خاصیت اسلام این است که ملت را عقب می برد . دشمنان دین هم بزرگترین حربه تبلیغی آن ها همین《انحطاط فعلی》مسلمین است . و یا باید اعتراف کنیم که《حقیقت اسلام به صورت اصلی در مغز و روح ما موجود نیست》بلکه این فکر اغلب در مغزهای ما به صورت《مسخ شده》موجود است .
📚 مجموعه آثار ، مرتضی مطهری ، ج 25 ، ص 501
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#سیر_مطالعاتی_مساله_خداشناسی
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
برشی از یک کتاب
✂️ برشی از یک کتاب #سیر_مطالعاتی_مساله_خداشناسی 🔰 کانال برشی از یک کتاب : http://eitaa.com/joinchat
✂️ برشی از یک کتاب
#سیر_مطالعاتی_مسأله_خداشناسی
🔴 مرحله آشنایی و مقدماتی
1- 📚 پنجاه درس اصول عقاید برای جوانان ، آیت الله مکارم شیرازی
این کتاب 👆 که با زبان ساده ، نوشته شده ، برای نوجوانان و جوانان بسیار مفید است ، بلکه باید بگویم برای اکثر مردم مفید است چرا که بیشتر آن ها گرچه در حرفه و رشته و تخصص های خود قوی هستند اما در الهیات ضعیفند .
2- 📚 جهان بینی توحیدی ، استاد مطهری
همه آثار مرحوم استاد مطهری ( ره ) مفید است از جمله این کتاب 👆 که دانشجو ، طلبه و استاد خوب است آن را مطالعه کند .
3- 📚 عقاید استدلالی علی ربانی گلپایگانی
این کتاب 👆 یکی از کتاب های خوب درباره عقاید اسلامی است .
استاد ربانی گلپایگانی از اساتید برجسته کلام اسلامی در قم هستند و انصافاً کتاب های مفیدی نوشته اند برای عموم مردم .
این مرحله(آشنایی و مقدماتی) برای عموم " کفایت می کند و بسیاری از سؤالات پاسخ داده می شود .
نکته : کتابها به ترتیب شماره خوانده شود .
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#انتظار_پارتیزان_انقلابی
انتظار ، « آمادگی » است ، نه « وادادگی » ، کسی که معتقد است که ، علیرغم قدرت های حاکم بر جهان و علیرغم نیرومندی جبهه ظلم و زور در جامعه بشری و علیرغم سلطه باطل و تجاوز و ضعف و اسارت حق و عدالت ؛ هر لحظه ممکن است انفجاری روی دهد و ندای انقلاب از اعماق سیاه شب تباهی و فساد و بیداد برخیزد و او را به عنوان یک سرباز واقعی و یک ( انقلابی ) حقیقی به شرکت در جهاد عالمگیر حق و عدل علیه جبر ظالمانه دعوت کند ؛ چنین کسی « منتظر » است و ناچار نمی تواند به خواب رود ، از اندیشه ی عدل و ظلم و حق و باطل و شکست و پیروزی غافل ماند ؛ در سرگذشت تاریخ و سرنوشت انسان و سیر حوادث ؛ « بی طرف و بی تفاوت باشد » و به تفریح و تفنن رو کند ، به زندگی « خور و خواب و خشم و شهوت » خویش و مصلحت های فردی خویش خو کند . برعکس ؛ این انتظار او را به شدت وا می دارد که تن و روح و اندیشه و شیوه زندگی خویش را همچون یک « پارتیزان » انقلابی و آگاه ورزیده و آماده و مسلح و سبکبار و تیزبین و فداکار ؛ تعلیم دهد و بپرورد .
📚 پدر ، مادر ما متهمیم ، علی شریعتی ، ص 153
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#معاویه_جُرداق_احمد_حنبل_مالک
هر کس با هر مشربی و عقیده ای ، می تواند دوستدار علی باشد . در علی ، علم و عشق ، تدبیر و شمشیر حریّت و عبودیت ، نجوای دل و آتش سخن ، زمزمه شب و فریاد روز ، قدرت و عزت و تواضع و ذلت ، نرمش و آشنایی و خشونت و پایداری ، در علی این همه هست ... و این است که(همه ی)او دوست داشتنی است و حتی دشمنش در دل شیفته اوست و مخالفش در پنهان شیدای او . ولایت علی ، نه علی را دوست داشتن که(فقط)علی را دوست داشتن است . ولایت علی ،《علی را سرپرست گرفتن و از هواها و حرف ها و جلوه ها بریدن》است . ولایت یعنی تنها علی را حاکم گرفتن و تنها او را دوست داشتن و این ولایت و سرپرستی است که معاویه و احمد حنبل و جُرج جُرداق و ... از آن بهره ای ندارند ، که حاکم در درون آن ها و محرک در وجود آن ها امر علی و دستور علی(نیست) که هواها و حرف ها و جلوه ها در آن ها حکومت دارند . معاویه گرچه علی را دوست دارد ، ولی سلطنت را بیشتر از علی خواهان است و دوستدار آن است . و احمد حنبل گرچه برای علی شعر می سراید اما حکومت دیگری را بر عهده دارد . و جُرج جُرداق گرچه از علی می نویسد ، اما برای علی نمی نویسد ؛ که محرکی دیگر دارد و عاطفه ای فقط او را به چرخ انداخته است . اما مالک ؟ این مالک است که ولایت علی را به عهده دارد و این بار گران را به آسانی می کشد .
📚 غدیر ، علی صفایی حائری ، ص 11
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
برشی از یک کتاب
✂️ برشی از یک کتاب #معاویه_جُرداق_احمد_حنبل_مالک هر کس با هر مشربی و عقیده ای ، می تواند دوستدار عل
چرا امثال جرج جرداق ، احمد حنبل و معاویه و ... فضایل علی علیه السلام را دوست داشتند و به آن اعتراف داشتند اما به ولایت او نگرویدند ؟
✂️ برشی از یک کتاب
#کمی_اندیشه_کنیم
در اسلام عبادت (منحصر) نیست به عبادات بدنی مانند نماز و روزه یا عبادات مالی مانند خمس و زکات ؛ نوعی دیگر از عبادت هم هست و آن عبادت فکری است . (تفکر یا عبادت فکری) اگر در مسیر (تنبّه و بیداری) انسان قرار گیرد از سالها عبادت بدنی برتر و بالاتر است .
📚 مجموعه آثار شهید مطهری ، جلد 2 ص 66
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#حجاب_ما_طویله_دنیا
آنچه حجاب بین ما و خداوند است ، با پدیده ها بودن و به آن ها دل سپردن و دلخوشی خود را همین دنیا و لوازم آن دانستن است . نیاز نیست انسان ، برای اتصال به حضرت رب العالمین کاری بکند ، کافی است موانع این اتصال را برطرف کند تا آن اتصال از بین نرود . مثل انعکاس نور خورشید در اطاقی است که کافی است ، پرده ای در بین نباشد و شیشه پنجر ها هم تمیز باشد ، اولین شرط ریاضت و تنها بودن این است که قلب انسان « طویله دنیا » نباشد .
📚 آشتی با خدا ، اصغر طاهر زاده ، ص 176
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#ما_و_ظلم_به_قرآن
این کتاب ( قرآن ) ، از آن روزی که به « حیله دشمن » و به « جهل دوست » لایش را بستند ، « لایه اش » مصرف پیدا کرد ، از وقتی « متنش » متروک شد ، « جلدش » رواج یافت و از آن هنگام که این کتاب را که « خواندنی » نام دارد ، دیگر نخواندند ، برای تقدیس و تبرک و اسباب کشی به کار رفت . از وقتی که دیگر درمان دردهای فکری و روحی و اجتماعی را از او نخواستند ، وسیله شفای امراض جسمی چون درد کمر و باد شانه ... شد . و چون در « بیداری » رهایش کردند ، بالای سر در خواب گذاشتند و بالاخره این که می بینی ، اکنون در خدمت اموات قرارش داده اند و نثار ارواح گذشتگانش می کنند و ندایش از قبرستان های ما به گوش می رسد ، از آن است که " نمی دانی برادر و خواهر روشنفکر من ! نمی دانی که چه کوشش ها کردند تا آن را از میان زنده ها دور کنند و اثرش را از زندگی قطع کنند و ندایش را ، هم در صحنه های « جهاد » خاموش کنند و هم در حوزه های « اجتهاد »
📚 پدر ، مادر ما متهمیم ، علی شریعتی ، ص 102
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#دیدن_فیلم_یا_تربیت_فرزند
چگونه است که یک مادر یا پدر ، برای دیدن « سریال یا فیلم » در هر روز وقت دارد ، اما برای « مطالعه کتاب » در زمینه اصلی ترین وظیفه خود یعنی « تربیت فرزند » وقت ندارد ؟
چرا برای چیزی که سال ها نتوانسته تغییر مثبتی در زندگی مان ایجاد کند ، وقت داریم اما برای مسأله ای که می تواند در تربیت نسل ما مؤثر باشد ، وقت نداریم ؟
📚 من دیگر ما ، محسن عباسی ولدی ، ص 47
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#ما_شایسته_چنین_انقلابی_نیستیم
هیهات ، که غرور و خودخواهی ، وحدت انقلاب ما را نیز خدشه دار کرد ، تفرقه و تشتت به وجود آورد ، اختلاف و زد و خوردها اوج گرفت ، مردم ساده و عامی را « بدبین » کرد ؛ تا جایی که عده زیادی زده شدند . هر روز ضعیف تر شدیم ، دشمنان بیشتر جلو آمدند ، مستضعفان ناامید شدند و همان اختلاف و مشکلاتی که برای انقلاب ها و ملت های دیگر وجود داشت برای ما نیز پدیدار شد و نشان داد که ما هم به درجه رشد نرسیده ایم و کامل نشده ایم و زمان زیادی می خواهد که شایسته چنین انقلابی شویم .
📚 حماسه ، عشق و عرفان ، مصطفی چمران ، ص 40
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
💢 حرف حساب
#خواهران_سرزمینم_ایران
وجدان و فطرت انسانی و فرهنگ ایرانی به ما یاد داده که اگر چیزی یا نعمتی را در اختیار داریم که دیگران از داشتن آن محروم هستند ، برای همدردی با دیگران سعی در « سِتر و پنهان کردن » آن می کنیم . مثالی می زنم شاید برایتان ملموس تر شود " احتمالاً برایتان پیش آمده هنگامی که به بازار می روید تا میوه ی نوبرانه تهیه کنید و به منزل ببرید ؛ سعی می کنید آن را در نایلون سیاهی قرار دهید تا مبادا چشم ناتوانی به آن بیافتد و دلش بخواهد و ...
خواهران سرزمینم ایران " « زیبایی » نعمتی است که خدا به شما اعطا کرده است ، در این ایام که به خیابان های شهرتان می روید یا در اماکن عمومی شهرتان حاضر می شوید ؛ فرای از « نگاه و ابعاد اعتقادی » به این بیاندیشید که شاید ؛ چشمان جوانی با دیدن زیبایی های شما ؛ در دلش آشوبی به پا شود و بنا به دلایل متعددی ناتوان باشد . خواهرم ، همانگونه که مقداری میوه را برای آرامش دل ناتوانی « سِتر و پنهان » می کنید . « سترِ زینت های خود را نیز به جا آورید تا مبادا دلی را ... »
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#اثبات_عقلی_معاد
با تفکر در مقدار استعدادها ، می یابیم که انسان چقدر ادامه دارد و در نتیجه هستی تا کجا گسترده می شود . ما از مقدار ( نفتی ) که در چراغ است می توانیم حدود روشن بودنش را حدس بزنیم و از مقدار سوختی که در ماشین است ، حدود( حرکت ) آن را و ...ما از استعدادهای( اضافی ) جنین در شکم مادر ، کشف می کنیم که او برای نُه ماه نیست و برای این محدوده نیست ، چون او در آن جا بدست و پا و ... کاری ندارد . در آن محدوده به بیش از جُفت نیاز نیست . در نتیجه ما از « استعدادهای عظیم انسان » کشف می کنیم که برای این محدوده هفتاد ساله نیست . که غرایز اجتماعی در کندو ، جامعه ای را ساخته که هنوز انسان به آن نرسیده است . تضادها و استعدادها و پای آزاد او ، بی نهایت سرمایه است و در نتیجه انسان بی نهایت ادامه خواهد داشت و هنگامی که انسان بی نهایت سرمایه داشته باشد و بی نهایت ادامه بیابد . جهان هستی تا بی نهایت گسترده خواهد بود و برای این بی نهایت راه نه تنها به فکر و عقل که به وحی هم نیاز است ، چون فکر و عقل ما به تمام راه احاطه ندارد و نمی تواند ما را برای این راه دراز ، آماده کند .
📚 مسئولیت و سازندگی ، علی صفایی حائری ، ص 156
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#فرمول_شریعتی_در_انتخاب_مسئولین
یک انسان مسئول در برابر جامعه و متعهدِ رسالتی برای مردم و مجاهدِ راه یک عقیده انسانی ، باید « زندگی فردیش » را بر دو « اصل منفی » استوار کند تا « زندگی اجتماعی و اعتقادیش » بر « اصل مثبت » پایدار بماند :
🔹اول : « نداشته باشد » تا برای « حفظش » محافظه کار نشود .
🔹دوم : باید « نخواسته باشد » تا برای « کسبش » نلغزد و ضعف نشان ندهد .
پارسایی و قناعت او ، پشتوانه استقلال و آزادگی و دلیری و پایداری او است و این است معنی « زهد انقلابی » که نویسندگان و متفکران و مبارزان بزرگ اجتماعی امروز اصطلاح کرده اند ، این است معنی « زهد علی علیه السلام »
📚 پدر ، مادر ، ما متهمیم ، علی شریعتی ، ص 167
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✂️ برشی از یک تذکر
#برای_آنان_که_اندیشه_میکنند
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
💢 حرف حساب
ظهور ، در جمعه ها نیست "
در جُمجُمه هاست "
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
✂️ برشی از یک کتاب
#توجیه_معجزه_ممنوع
مسأله معجزه ، احتیاج به توجیه ندارد که تمامی هستی معجزه است . طبیعت ، معجزه ای است که ما با آن « مأنوس » شده ایم و معجزه ، طبیعتی است که هنوز با آن « مأنوس » نشده ایم . معجزه ، طبیعت (نامأنوس) است و طبیعت معجزه (مأنوس) . ما همیشه می پرسیم : چرا آتش ابراهیم را نسوزاند ؟ در حالی که سؤال این است چرا باید آتش بسوزاند ؟
این پیوست و علیّت از کجا به وجود آمده است ؟
چرا عصای موسی مار شد ؟
ما می بینیم در هستی مولکول ها مار می شوند ، فیل می شوند ، کرگدن می شوند . این ها در اثر نظامی به وجود آمده اند .
مگر این ها اعجاز نیستند ؟ این ها هم اعجازند . با این تفاوت که ما با آن ها مأنوس شده ایم و به خاطر همین است که راحت می پذیریم وگرنه پرواز پشه ها هم اعجاز است .
📚 حرکت ، علی صفایی حائری ، ص 87
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed
💢 حرف حساب
چرا برخی ها اصرار دارند بر اینکه در مراسمات مذهبی از اهل بیت《تنها》وجوهِ (فوق بشری گونه) ارائه دهند ، مگر نه این است که آنها انسان بوده اند ؟
امروز پای منبری در خصوص ولادت حضرت زینب سلام الله علیها " نشسته بودم در حالی که بعد از اتمام سخنرانی روحانیِ صاحب مجلس ؛ اینگونه به من القاء شد که اهل بیت و آل محمد " منجمله حضرت زینب " چهره هایی《فرازمینی》هستند و به هیچ عنوان نمی شود آنها را اُسوه و الگو برای خود قرار داد ، علما ، روحانیون ، خطیبان ، تریبون داران " شما را به خدا کمی هم از《چهره انسانی》آنها برای این نسل بگوئید . این اندازه آل محمد (ص) را دست نیافتنی برای این نسل معرفی نکنید " آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم "《انسانِ مافوق》هستند نه《مافوقِ انسان》.
🔰 کانال برشی از یک کتاب :
http://eitaa.com/joinchat/1542979584C75868f9aed