هدایت شده از ᥨia ︪︩daily^᪲
اینکه من و نجیره چجوری با هم صمیمی شدیم خودش یه معمای حل نشدس😂
چون اخلاقمون کلا در تضاده
من رو که یکی ندونه فک میکنه لال شدم
نجیره هم کلا باید حرف بزنه و بالا پایین بپره😂
Airy˚。𖦹🇮🇷
اینکه من و نجیره چجوری با هم صمیمی شدیم خودش یه معمای حل نشدس😂 چون اخلاقمون کلا در تضاده من رو که یک
معمای دوستی منو رنهو و اسکای...
واقعا پیچیدست..
دوتا منطقی و منه احساسی ک کلا..
و رنهو که باید زود به کاراش برسه و من اسکای که کلا بیخیال✨
خودمونم موندیم چجوری باهم کنار اومدیم
(بعضی اوقات باهم کنار میایم به خصوص رنهو اسکای که ولشون کنی همدیگه رو هم میکش_)
منم میکشن بعد این پیام🎀✨
باید پرنده هامو بگیرم خفه کنم..
اول صبحی دارن جیغ میزنن..
نابود شدم.. ساکت هم نمیشن ای خداا
تو پذیرایی نشستم ولی اینقد بلند جیغ میزنن ک..
سرم جوییده شد خورده شد سر اینا..
برم ساکتشون کنم..