هدایت شده از ოіsᥲkᥡ kᥲ𝗍s᥆miᰔᩚ:قلعه ی آرت👉🏻👈🏻
::برای ایری خانم🎀👈🏻👉🏻
به نظر خودم که گند زدم واقعا تو موهای فر فریش مونده بودم و خراب کردم..😭💔
ولی امید وارم راضی باشی🎀👈🏻👉🏻
@Airychanart
@daily_misaky
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺
شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید رعایت کنید رو الان میگم:
¹: جزئیات صورتش حفظ بشه از جمله پیرسینگ هاش،خط ابروش و پلک زیر چشمش
²: موهای فرفری کشیدنش سخته از قلم هم میتونید استفاده کنید و اینکه مهم نیست دم اسبی باشه یا باز‹باز یجورایی راحت تره برای کشیدن›
³:هم میتونید آیری دوره مدرسه رو بکشید یا بزرگسالیش، آیری داخل بزرگسالی تفاوت کمی داره با آیری دوره ی راهنمایی این ایری دوره ی بزرگ سالیه👇🏼
https://eitaa.com/Airychanart/1110
https://eitaa.com/Airychanart/2538
⁴: میتونید هم هیرو کاستوم بکشید هم هر لباسی که مورد نظر دارید
جایزه ی نفر اول:« ی آرت از اوسیش، ی آرت چیبی از اوسیش، همسایه میشم باهاش.
جایزه نفر دوم:« ی آرت از اوسیش به همراه ی آرت چیبی
جایزه نفر سوم: ی آرت چیبی
امکان اینکه جایزه هارو بیشتر کنم زیادن چیز زیادی به فکرم نرسیده هنوز😂🤏🏼
زمانش : تا پایان تیر
اره دیگه لطفا ایگنور نکنید👩🏽🦯
آرت هایی که باید بزنم:
دتیز کانوکی
آرت های دتیز که بعد تیره
وید و آیری باهم
کانوکی مینتی و آیری باهم
مامی و آیری باهم
آیری تو لباس عروس
آیری تو لباس سربازی
آیری با کاتسوکی׳
بچه های آیری
اوسی گاچیاکوتا
اوسی هایکیو
فعلا همینا
ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری👩🏻🦱💤
عزیزانی که داخل دتیز شرکت کردن و من داخل چنلشون عضو نیستم لطفاً پیوی اعلام کنن🕺
ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری👩🏻🦱💤
کانوکی کانوکی شرمنده #wip
شونش رو باید درست کنم