یه کتابی بود که میگفت:
اگه فکر میکنید اونی که از دست دادین خیلی فوق العاده بوده، پ ببینین اونی که قراره در آینده باهاش آشنا شین چقدر فوق العاده خواهد بود!🫂💙
نه اینکه بی حس باشما، نه!
فقط دیگ نسبت به خیلی چیزایی که بهم آسیب رسوندن بی تفاوتم!🎹🍸
•ᴮˡᵘᵉ•