آرام باش ! درست می شود . .
نه هیچ شبی و نه هیچ زمستانی دائمی نیست.
آفتاب می تابد،شاخه ها جوانه می زنند
و تمامِ شکوفه های در انتظار متولد خواهند شد.
هیچ ابری تا همیشه در مقابلِ مهتاب نمی ایستد
و هیچ ماهی تا همیشه در حصار نمی مانَد.
نور، سپاه سیاهی را می درد
حتی اگر به قدرِ روزنه ای باشد و بهار،
هزار هزار زمستان را سبز می کند.
روزهای سخت رو به پایان است، آرام باش ...💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
نیﺍﺯ دارﻡ یکﻯ بهﻡ نگﺍﻩ کنﻩ ،
بگﻩ نمیخﺍﺩ تﻭضیﺡ بﺩﻯ بیﺍ بغلم💙:)
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
؛Love is not a philosophy other than a hug.
عشق را فلسفه اى نيست به جز آغوشت!🫂💙🕸
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
زمانی که جنگ های زیادی دنیا رو گرفته بود و خون های زیادی دنیا رو سرخ کرده بود جنبشی به وجود اومد که معتقد بودن باید سرخیهای جنگ رو با امید ِ آبی رنگ پوشوند. و معتقد بودن کسایی که با امید به جنگ میرن و کشته میشن قلب هاشون آبی رنگ میشه.
از اون زمان به بعد قلب آبی رنگ به نشانه ای از امید تبدیل شد و یه افسانه هست که میگه:
کسانی که با امید زیادی در قلبشون،
جونشون رو فدا میکنن اگر سینهاشون رو بشکافی
یک قلب آبی رنگ پیدا میکنی.💙🫀🫂
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ