میخواهم همان دختر نیلی باشم
دختری به رنگ آب
به رنگ آبی آسمون3>
که دست وقتی که موهایم را در باد میرقصانم
قلبی از آبی پاک را به دوش بکشند.!🌊💙
- صبا سعیدی|📘
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
لذت بخشترین سکانس زندگیم میشه اونجایی که: •کنارت عصا به دستم! 👵🏻🦯💙🧓🏻•
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
برای درک دیگران، باید تو همون آبی شنا کنی که اونها رو غرق کرده.💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ