وقتی تو را در آغوش میگیرم ، همه چیز را از یاد میبرم .
یادم میرود سبزی از درختان است و آبی از آن آسمان
باور کن خودم را نیز از یاد میبرم . و حتی یادم میرود ،
زمستان سرد است و تابستان را باید در خُنَکای سایهای سر کرد .
میترسم در آغوشت ، حتی نفس کشیدن را فراموش کنم ،
و حیات را ببازم و تو را :)
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
⊹ ᴅɪꜱᴄᴏᴠᴇʀ ᴛʜᴇ ʙᴇᴀᴜᴛɪꜰᴜʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛꜱ ᴏꜰ ʏᴏᴜʀ ʟɪꜰᴇ🪴
⊹ كاشف لحظه های قشنگ زندگیت باش💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
برای درک دیگران، باید تو همون آبی شنا کنی که اونها رو غرق کرده.💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ
و رگ های آبیِ تنم به شوق دریای تنت روی پوستم آمدند...💙
↳@Blue_T0WRI ・៹ ׅ ˖ 𝐁𝐢𝐨🌚💙 ִֶָ