ڪاش آهنگ بودم تا لااقل دوستم داشتے
ڪاش آهنگ بودم تا بهت نزدیڪ بودم
ڪاش آهنگ بودم تو ذهنت میموندم
ڪاش آهنگ بودم شاید قفل میشدے روم
ڪاش آهنگ بودم میرفتم تو پلے لیستهات
ڪاش آهنگ بودم میرفتیم باهم تو خیال
ڪاش آهنگ بودم حرفاے دلمو بهت میگفتم
ڪاش آهنگ بودم یہ راست میرفتم تو قلبت
ڪاش آهنگ بودم منو حفظ میڪردے🎵💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
بنظرم یکی از قشنگ ترین حس هایی که
یک نفر به یک نفر دیگه میتونه منتقل کنه
اینه که کاری کنه که کنارش
اون آدم خود واقعیش باشه
خود واقعی بودن خیلی خیلی مهمه
چون واقعا آدم کنار هرکسی نمیتونه
خودش باشه اگه کنارِ یه نفر خودتی
تو واقعا خوشبختی . . .🫂💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
یسریا مثل گلدون توی خونه میمونن
مثل سقف یه برج بلند که روش میتونی
کل شهر و زیرپات برانداز کنی یا حتی
مثل اون چراغای رنگارنگ شهر از دور
مثل شکرِ توی قهوه ی تلخ یا مثل یه
سورپرایز تولد وسط یه روز خسته کننده
دقیقا تو اون آدم زندگی منی🫂💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
ˡᵒᵛᵉ ᵐᵉ ˡⁱᵏᵉ ᵗʰᵉ ᵐᵒᵒⁿ ᵈᵒᵉˢ ᵗʰᵉ ˢᵉᵃ
ᵉᵛᵉⁿ ᵃᵗ ᵃ ᵈⁱˢᵗᵃⁿᶜᵉ
دوستم بدار همانگونه که ماه دریا را
دوست دارد ، حتی در فاصله🌙🌊
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
حرف دل همه رو شاملو گفته اونجا که میگه:
"برای تو ، برای چشمهایت ، برای من
برای دردهایم ، برای ما ، برای این همه تنهایی
ای کاش خدا کاری کند . . .😇💙"
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧
یه رفیق داشتم اسم عشقش رو
تو گوشیش "امانت" سیو کرده بود
میگفت هر بار که زنگ میزنه
بهم یادآوری میشه
این امانت رو به من سپردن
حرفش خیلی قشنگ بود . . .🫂💙
• @Blue_T0WRI | ✧༺💙༻✧