[ وَ یسَألونُكَ عَن العَباس،
قُل هوَ أمانُ یلوذُ بهِ الخَائفین ]
و از تو درمورد عباس علیهالسلام میپرسند،
بگو:
او امانی است که ترسیدگان به او پناه میبرند. :)
یجایی تو زیارت ناحیه مقدسه هست که میگه:
«اَلسَّلامُ عَلى مَنْ دَفَنَهُ أَهْلُ الْقُرى»
سلام بر آن آقاى بزرگزادهاى كه روستانشينان
دفنش كردند.
دیروز داشت تو صف نذری جون میداد
امروز استوری گذاشته:
من ایعتیقاداتم بیخیدم میربوطیه.