دیروز داشت تو صف نذری جون میداد
امروز استوری گذاشته:
من ایعتیقاداتم بیخیدم میربوطیه.
ء
جنگ شد، زدن، زدیم، خوردن، خوردیم
آتشبس شد و خاورمیانه به روال سابقش برگشت
ولی یه عده هنوز کتابایی که بهشون امانت دادیم
رو برنگردوندن.
من یه روز بیش از حد معاشرت میکنم
و روز بعد احساس میکنم
باید برم تو جنگل گم بشم و یه هفته پیدام نشه.
ء
بخشیدهام؛ شما هم اگر بخواهید میتوانید ببخشید.
آدم زمین نیست که بتواند
بار همه این تلخیها را به دوش بکشد.
- هوشنگ گلشیری