روایت این شبهای تهران دوستداشتنی./
صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین
صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین
صل الله علیک یا اباعبدالله الحسین
امشب یکی از بزرگترین ریسکای زندگیمو کردم.
(تو گروه هیئتمون برای اولین بار پیام فرستادم)
یه ویژگی مشترکی که بین خودم و دوستامون میبینم اینه که متاسفانه یا خوشبختانه ما حتی تو بحثهای جدیمون هم بازم داریم مسخره بازی در میاریم.
هدایت شده از bent-huseyn
تنها کسی که تو فروردین دستش پُره دریاچه ارومیه است. خود من پنج ثانیه بعد از شلیک توپ تحویل سال موجودی کارتم صفر شد.
به خواهرزادم گفتم من تورو خیلی دوست دارم
اونم گفت منم تورو خیلی دوست دارم
گفتم جدی؟ یا داری الکی میگی؟
گفت الکی میگم. :))))))