باز جمعه شد و دل از دوریِ یاری خسته است،
هرچه چشمم به ره افتاد، ولی… خبری از تو نرسید.
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش جـدیـد و بدون دردسـر 😂🤦🏻♂
#دزدی_مدرن 🤣
فقط دو تا رفیق صـَمیمی میتونن
هـَردو حالشون بد باشه
ولی با کنار ِهم بودن حال همو خوب کنن .
#با_جینگ
«وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا فِي قُلُوبِكُمْ»
خدا میگه من میدونم چی توی دلت میگذره
پس انقدر نگران نباش :)