2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از لحاظ روحی از اینا لازم دارمم:))
پ.ن: نوت پد طرح فوتوشاپ 🤌🏻
• یه زمانی دو ساعت فیلمبرداری میکردیم از یه مراسم، دو روز هلاک بودیم…
اما از دیروز تا الان یهسره از این مسجد به اون مسجدیم، برای کلیپ تشییع شهید گمنام.
نمیگم خستگی نیست… هست.
ولی این خستگی، یه جذابیت دیگه داره…
یـه آرامــش خـاص.❤️
ایشالله خود شهید همهمون رو عاقبت بخیر کـنـه:))
-اَلوُجُومّ☫︎𝙊𝙟𝙤𝙤𝙢؛
هم اکنون...❤️🇮🇷
خیلی از رفقا پرسیدن که : این ویدیو رو با چه ستاپی گرفتیم ؟؟
جوابش اینه که با موبایل 📱
چطوری؟؟ لنز واید موبایل