رفقا تقریباً دیگه منو شناختن
توی بحث سفت بودن و قرص بودن دهن،
فکر کنم رتبه اولو دارم 😂
چند روز پیش یکی از بچهها میگفت:
«سید! تو که هیچی نمیگی . . .
پس برا چی چنل دِلی زدی؟!» 🤣
-اَلوُجُومّ☫︎𝙊𝙟𝙤𝙤𝙢؛
رفقا تقریباً دیگه منو شناختن توی بحث سفت بودن و قرص بودن دهن، فکر کنم رتبه اولو دارم 😂 چند روز پیش
دیشب همون بندهخدا ناشناس
قرار بود بیاد، کلی باهام کار داشت 🤣
خوابیده بود ،البته خسته بودن 😄
خلاصه اینکه
اینجا جاییه که
بعضی وقتا حرفای دلی رو میزنم
واسه شما عزیزای دل؛
یه وقتا مذهبی
یه وقتا هم بیطرف
یه وقتا سیاسی . . .
عـَرصه ظـُهور
یِك حـَقیقت ِآسمـٰانے اَست
و جنگ ِزمین ،
بـَرپا شده بود تا آن حـَقیقت
ظـُهور یابـَد .
. #آقایِآوینیعزیز
• بعضی وقتا
آدم فقط
با روضهی حضرتِ سهسالهی ارباب
سرِ پا میمونه…
شما بگین نه :)
نوشته بود :
اے سونّے دور ڪعبه به دنبال چه میگردے
ڪعبه زادگاه علیست . . .