-اَلوُجُومّ☫︎𝙊𝙟𝙤𝙤𝙢؛
• بعضی وقتا آدم فقط با روضهی حضرتِ سهسالهی ارباب سرِ پا میمونه… شما بگین نه :)
- بازم میگم . . .
باز شما بگین نه (:
نماز روزه ها قبول🖐
رفقا پرسیده بودن ک چرا « ناشناس »
نمیزاریم و اینا...
خواستم بگم ک هروقت پایه بودین
بگین ، جمعمون جمع باشه چرا ک نه(:
- تو چهره امام خامنه ای
چهره سیدحسن نصرالله ، سیدابراهیم رئیسی ، سیدعلی خامنه ای ، سیدهاشم صفی الدین
رو می بینم
انگار اراده و صورت همه شهدا توی این یه نفر جمع شدن