چند تاش قاب میشن... چون ارزش نگه داشتن دارن 🎞🤌🏻
📷 Sony a6400 50mm
F . 5.6
S . 1/800
ISO . 500
دِلم فقط حُضورِ تو را کَم دارد...
ای صاحبِ بینِشانِ جَهان
#جمعه_های_دلتنگی
-اَلوُجُومّ☫︎𝙊𝙟𝙤𝙤𝙢؛
اون آقاپسر، همین آقاست که من پروف گذاشتم عکسشون رو...❤️
ایشون کیه !؟
شهید جهاد مغنیه ❤️✨
برای شادی روح ایشون یه صلوات بفرستین🌱