نتیجه گیری از امروز من:
بعضیا هنوز منتظرن شرایط عالی بشه تا شروع کنن...
ولی نمیفهمن اونایی که موفق شدن، با همون شرایط افتضاح شروع کردن.
یکی میگه وقت ندارم، یکی میگه پول ندارم،
یکی هم با جیب خالی و خواب کم، داره رویاش رو واقعی میکنه.
جالبه بدونی دنیا برای "بهانهها" هیچ جایزهای نداره،
ولی برای "تلاش واقعی" همیشه یه پاداش کنار گذاشته.
پس یا میتونی بشینی و غر بزنی،
یا پاشی و کاری کنی که بقیه در موردت حرف بزنن.
انتخاب با خودته...
یا توی صف تماشاگرها بمون،
یا برو وسط زمین و بازی رو بساز:))
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوشته بود؛
محمد حسن فیلمبرداری و تدوینگری میکرد؛
به یکی از رفقای که اسمش رضا بود گفته بود
رضا...هرچی فیلم میسازم هرچی تدوین میکنم
اونجور که میخوام دیده نمیشه...
حالا دیروز رفیقش میگفت
حسن جان پاشو که کارات دیده شد...
پاشو که هرجا و هر خیابونی میرم عکستو زدن💔🖤
یکی از رفقا التماس یه « الهیبهحقشریفهخاتون » داشتن ... :))
لطف میکنین؟؟🙏
چِ خـوبـه واقعا بعضیا هستن ڪ یه تایمی رو باهاشون میگذرونیـم :))
#با_جینگ