محمد رضا طاهری در جوابِ بدی آدمها میگه:
جهان را برما سخت کردی
بعید است خدای ما بر تو آسان بگیرد!🙃
آلـٰا✨
🌿🫀...
نمیآید به چشمم هیچکس غیر از تو این یعنی
به لطف عشق تمرین میکنم یکتاپرستی را ...
آلـٰا✨
💔اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگه خاک دو عالم تو سر دنیا که رفتی💔
میگفت :
دلتنگی مثل نفس کشیدن زیر پتو میمونه،
اولش باهاش کنار میای و سخت نیست!
ولی هرچقدر که میگذره،
نفست سنگینتر میشه
و حسِ خفگیت بیشتر.