میگفت :
دلتنگی مثل نفس کشیدن زیر پتو میمونه،
اولش باهاش کنار میای و سخت نیست!
ولی هرچقدر که میگذره،
نفست سنگینتر میشه
و حسِ خفگیت بیشتر.
بزرگسالی اینطوریه که همیشه باید بعد هر مشکل سریع خودتو جمع و جور کنی و به خودت بیای در حالی که دلت میخواد هفته ها بابتش زیر پتو گریه کنی .