نه به خانه دل قرار و نه به کوی یار گیرد به کجا روم، ندانم که دلم قرار گیرد!
#عاشقاصفهانی
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودایه آغوش طُ دارم :)
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست ندیدی
جانم از غم ناشکیباست...
لحظه دیدنت انگار ک یک حادثه بود حیف چشمان تو این حادثه را دوست نداشت:) سیب را چیدم و در دلهره دستانم سیب را دید ولی دلهره را دوست نداشت..!