eitaa logo
آلِنٰــا
330 دنبال‌کننده
497 عکس
135 ویدیو
3 فایل
عُبورِ‌خاطِرآت‌از‌اُقیانـٰوس‌ْتاریـک‌ذِهـن‌ْ:)! «آلِنٰــا‌به‍‌مَعنــٰای‌ِرُوشَنایـی» "گوشه‌ای‌دنج‌،از‌این‌جهان‌پر‌از‌هیاهو"
مشاهده در ایتا
دانلود
من‌ نمی‌دانستم... معنی‌ هرگز‌ را طُ‌ چرا‌ باز نگشتی‌ دیگر؟!..
نه به خانه دل قرار و نه به کوی یار گیرد به کجا روم، ندانم که دلم قرار گیرد!
دلتنگ کسی باش که دلتنگ تو باشد! این جمله صحیح است،ولی،دل چه بفهمد؟؟
هیچ میدانی کز این عشق نهان اتشی سوزنده برجان داشتم
بی وفا جان دوستت دارم هنوز امابرو هرچه از من دورتر باشی برایت بهتر است♡
چرا رفتی چرا من بی قرارم به سر سودایه آغوش طُ دارم :) نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست ندیدی جانم از غم ناشکیباست...
ترسم این است که روزی ز پشیمانی ها تو بیایی که بمانی و نخواهم بشود
یک نظر دیدم و تاوان دو عالم دادم:)...
وای بر من تو همانی که امیدم بودی؟! :))
غم‌اگر‌ب‌کوه‌گویم بگریزدُبریزد ک‌دگر‌بدین‌گرانی نتوان‌کشید‌باری..!
لحظه دیدنت انگار ک یک حادثه بود حیف چشمان تو این حادثه را دوست نداشت:) سیب را چیدم و در دلهره دستانم سیب را دید ولی دلهره را دوست نداشت..!
لبخند طُ را چند صباحیست ندیدم:) یک با دگر خانه ات اباد... بگو سیب!