6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه کنم
با آدمایی که
از برق نگاه تو محرومن:)))
و آغوشت اندک جایی برای زیستن
اندک جایی برای مُردن
و گریز از شهر که با هزار انگشت به وقاحت
پاکی آسمان را متهم میکند...!
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا که پرسیدم ز قلبم عشق چیست
در جوابم این چنین گفت و گریست
لیلی و مجنون فقط افسانه اند
عشق در دست حسین بن علیست♥️
_فقط اون قسمت از فیلم interstellar
که دکتر برند میگه:
من از مرگ نمیترسم،من یک فیزیک دانم
و تنها از زمان میترسم...!
+اصلا زمان رو فاصله تعریف میکنه..
کاش میشد مثل کوپر رفت
و هر وقت زمان درست بود برگشت:)
هدایت شده از آسِمٰــونِـــ⁷اُمـ
گیرم که به هر حال مرا برده ای از یاد
گیرم که زمان خاطره ها را به فنا داد
گیرم نه تو گفتی نه شنیدی نه تو بودی
آن عاشق دیوانه که صد نامه فرستاد
با آن همه دلبستگی و عشق چه کردی؟
یکبار دلت یاد من خسته نیوفتاد؟
یعنی به همین راحتی از عشق گذشتی؟
یک ذره دلت تنگ نشد خانه ات آباد؟
این بود سزای من دل خستهٔ عاشق؟
شیرین رقیبان شده ای از لج فرهاد؟
باشد گله ای نیست خدا پشت و پناهت
احوال خودت خوب دمت گرم دلت شاد..