هدایت شده از آسِمٰــونِـــ⁷اُمـ
گیرم که به هر حال مرا برده ای از یاد
گیرم که زمان خاطره ها را به فنا داد
گیرم نه تو گفتی نه شنیدی نه تو بودی
آن عاشق دیوانه که صد نامه فرستاد
با آن همه دلبستگی و عشق چه کردی؟
یکبار دلت یاد من خسته نیوفتاد؟
یعنی به همین راحتی از عشق گذشتی؟
یک ذره دلت تنگ نشد خانه ات آباد؟
این بود سزای من دل خستهٔ عاشق؟
شیرین رقیبان شده ای از لج فرهاد؟
باشد گله ای نیست خدا پشت و پناهت
احوال خودت خوب دمت گرم دلت شاد..
صابر ابر میگه:
ادمها بايد يک چيز را درباره خودشان بدانند!
من كجا خوشبختم؟
و لزوما، منظور از جا يک مكان جغرافيايی نيست،
منظور نقطه لذت زندگيست.
كِیها و با كیها و چراهايش مهم است .
ولی این جمله از کتابِ I fell in love with hope :
Hate is a choice. Love is not
نفرت یک انتخابه اما عشق ن:)♥️
خيالَت را هر شب تمام قد ميكشم
روى خودم و پوزخند ميزنم
به اخبارى كه، سرما را هشدار ميدهند!
"خوشبختی"
درونی است نه بیرونی!
ازاین رو به آنچه که هستیم بستگی دارد
نه به آنچه که داریم!
(هندی ون دیک)
نمیدونم کدومتون احتیاج داره این جمله های اتیلا ایلهان رو امروز بخونه ولی:
بگذار کسی دوستت داشته باشد.
با توام! داری پیر میشوی.