سلام میشه آیدی تو برای تبادل بدی؟
___
علیکم السلام، بله بفرمایید؛@asss890
https://eitaa.com/Alhanohkt/90
نه اشتباه نگرفتم فقط میخواستم بهتون بگم اگه یه فیلمی تو گروه شما یا گروه های دیگه که مربوط به استادها نبود مثل اون فیلم که لینک ش تو پیام قبلیم بود اگه خواستم داخل صفحه روبیکام پست کنم راضی باشید و نتیجه ای که از جواب های هر گروه گرفتم اینه که اون منبع یا لینکش رو زیر پستم بزارم همین
یا علی مدد
___
اهان متوجه شدم، بله لینک و بزارید؛ من هم به زودی یه توضیحی راجبع کپی میدم. =)))
سلام چرا نمیذاری خب
حالا ما رو هم حساب کن دیگه
فقط بخاطر اون چهار یا پنج نفر نمیذاری ؟ بخاطر مایی که هستیم بزار
____
سلـام بزرگوار ؛ چی ُ بزارم عزیز دل؟؟
اگه منظورتون قول ِ آماری ِ كه بزارید اون ⁶ نفرم بیان باهم دیگه حال کنیم، تنها تنها بده😁✨
عکس خیلی قشنگیه
___
واییی ممنون از نظرتوننن:)
خودمم خیلی دوستش دارم. ✨
هدایت شده از پویش حفظ سوره یس
پویش صد و ده میلیونی حفظ سوره یس ،کاملا رایگان (با صد و ده میلیون تومان جایزه )
🌱صفر تا صد روش حفظ رو یاد میگیری یه نفر هم پشتیبان و مشاور داری و کلی هم جایزه در انتظارته 😉
📌توضیحات و ثبت نام در کانال زیر سنجاق شده است 👇
https://eitaa.com/joinchat/1049886886Ceb436d6e48
حفظ لاکپشتی 🐢،کاملا هم رایگان 😉همراه با کلی جایزه !!!