eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.7هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
8.1هزار ویدیو
230 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عجل الله) السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای پرستویی یه مطلب برای رهبر انقلاب نوشتند و خطاب به ایشون گفتند: «از شما خواهانم حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید» آقای پرستویی برخلاف تصور شما، این مملکت توش دموکراسیه یعنی حسن روحانی که شما به عنوان رئیس جمهور انتخابش کردید ده‌ها اختلاف استراتژیک و ایدئولوژیک با رهبر انقلاب داره، اما رئیس جمهور شد! دقت کنید! رئیس جمهور شد! چون شما خواستید! رئیس جمهوری که بالای ۸۰ درصد بودجه دستشه و اختیاراتش از رهبر مملکت هم بیشتره! حالا چون فرد مورد نظر شما نه نیروگاه برق درست و حسابی ساخته، نه کشور رو تو گندم خودکفا کرده، نه بیکاری رو سر و سامون داده، نه یه دونه خونه ساخته، نه مافیای خودرو رو جمع کرده و نه هزار کار دیگه ... رهبر مملکت باید جواب پس بده؟ آقای پرستویی متأسفانه یا خوشبختانه اینجا دموکراسیه و وضع فعلی نتیجه انتخاب من و شماست! البته که بی‌کفایتی بسیاری از مسئولین جای خود و ما هم معتقدیم تا مسئولین بی‌کفایت محاکمه نشن، فایده‌ای نداره!
نماز لیله الدفن ●●●●●●● بخوانیم تا برایمان بخوانند. در پی درگذشت و خاکسپاری عارف وارسته، حاج آقا سید عبدالله فاطمی نیا، نماز شب اول قبر را به قصد قربت و ثواب، به طریق زیر می خوانیم: دو رکعت نماز شب اول قبر به نیت آن مرحوم، در رکعت اول بعد از سوره حمد "یکبار آیة الکرسی" و در رکعت دوم، بعد از سوره حمد "ده بار سوره انا انزلناه" خوانده شود. بعد از سلام نماز بگویید: *اللهم صل علی محمد و ال محمد و ابعث ثوابها الی قبر عبدالله ابن اسماعیل.* زمان خواندن این نماز، از اذان مغرب تا نیمه شب است. جزاءک الله خیرا ان‌شاءالله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدئو اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین فاطمی‌نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇👇 ✅ سرکشی و رسیدگی به خانواده‌های شهدا ✅ اهتمام و ترویج فرهنگ شهدایی (وصیتنامه، عکس و رسم شهید ) ✅ مراقبه به تلاوت سوره‌هاى یس و حجرات (هدیه به پدر و مادران شهدا ) ✅ مراقبه ویژه به خواندن زیارت آل یس و دعای بعدش از طرف شهید به پدر و مادر شهید و بخواهیم دعا کنند برای سلامتی مقام عظمای ولایت.
سلام برشما خوبان نهمین روز از چله 🌾 🍃 سی وسوم 🍃 🌾 مهمان سفره سفیر ایران دریمن ، جانباز شهید 🌷 حاج حسن ایرلو🌷 هستیم
ایرلو متولد شهرری و از دیپلمات‌های با سابقه وزارت خارجه و کارشناس ارشد حوزه عربی و شبه جزیره بوده است. مسئول میز یمن در وزارت امور خارجه ایران پس از آغاز جنگ در سال ۲۰۱۵ در یمن، هماهنگ کننده کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به یمن پس از آغاز جنگ اعزام هواپیما‌های کمک رسانی و کشتی نجات و پس از آن کمک رسانی با هماهنگی سازمان ملل از دیگر فعالیت‌های ایرلو است. او همچنین پیش از تصدی این سمت، معاون دستیار ویژه وزیر خارجه در امور یمن در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ بوده است. شهید حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن با ابتلا به ویروس کرونا و کارشکنی در رسیدن زودتر به وطن در 30 آذرماه سال 1400 به شهادت رسید.
35.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسن ایرلو سفیر ایران در یمن به شهادت رسید / حسن ایرلو را بیشتر بشناسید به بهانه انتشار خبر شهادت حسن ایرلو سفیر ایران در یمن / حسن ایرلو ، مردی که بسیاری از کارشناسان غربی حضور او در یمن را به معنای تغییر معادلات بر علیه سعودی دانسته و از بابت حضورش نگران بودند به شهادت رسید. 👇 آدرس ما در پیام رسان های مختلف . لطفا با دنبال کردن صفحات و معرفی ما ، به دیده شدن ما کمک کرده و ما را در مسیری که انتخاب کرده ایم یاری کنید. 👇گفت و گو با تحلیلگر / اینستا: https://www.instagram.com/mr_tahlilgar3 👇 کانال ما در تلگرام: https://t.me/mrtahlilgar 👇کانال ما در یوتیوب: https://www.youtube.com/c/mrtahlilgar1 👇در توئیتر: https://twitter.com/mr_tahlilgar_ 👇در ایتا : https://eitaa.com/mrtahlilgar1 👇در آپارات: https://www.aparat.com/mrtahlilgar
شهدای دیگر خانواده 👇 با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی، حسین ایرلو به‌عنوان سرباز پس از طی دوران آموزش نظامی به جبهه جنگ اعزام می‌شود و این حضور، قریب به ۴ سال به طول می‌انجامد. او توفیق یافت تا در طول ۴ سال در سمت‌های مختلف ضمن یاری رزمندگان اسلام، دشمن متجاوز را به خاک سیاه بنشاند. آخرین سمت او فرماندهی تیپ بود و سرانجام در بیست و پنجم اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در شرق دجله به شهادت رسید. دیگر شهید این خانواده اصغر ایرلو است. اصغر کوچک‌ترین پسر خانواده ایرلو بود. او در بیست و یکمین روز مرداد ۱۳۴۵ در تهران دیده به جهان گشود. وقتی به جبهه رفت، به زحمت سنش به ۱۵ سال می‌رسید. مدتی در کردستان بود و بعد مدتی هم در لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و مدتی هم در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)؛ با وجود سن کم، پا به پای برادرانش در عملیات‌های بزرگ شرکت کرد. در عملیات والفجر هشت در جزیره ام‌الرصاص به شدت زخمی شد، طوری که پایش را روی زمین می‌کشید، اما باز به جبهه برگشت. سرانجام اصغر ایرلو در تاریخ ۱۲/‌۰۲/‌۶۵‬ در حالی که جانشین گردان حضرت علی اصغر (ع) بود، در منطقه فکه به شهادت رسید.
دشمن هر روایتی را که می‌خواهد درباره نحوه شهادت شهید ایرلو به افکار عمومی و جهان مخابره کند، بگذارید داشته باشد، مهم آن است که ایرلو یک دیپلمات انقلابی و دلسوزی بود که رنج حاصل از جانبازی او در هشت سال جنگ تحمیلی عراق و سینه خسته از مواد شیمیایی، نتوانست ذره‌ای از اراده او در طول این سال‌های پس از جنگ بکاهد و او را مصمم کرده بود که فراتر از وظایف دیپلماتیکی خود عمل کند. همانگونه که شهید سلیمانی فراتر از چارچوب‌های نظامی، پناهگاهی امن برای آن زن و کودک ایزدی در شمال عراق یا شهروند بوکمالی در مرز سوریه بود یا فرمانده‌ای شجاع برای آن رزمنده عراقی، افغانی، سوری، ایرانی و پاکستانی درکف میدان جنگ بود، ایرلو را هم باید دیپلماتی دانست که مشاوری امین برای وزیر خارجه، برادری دلسوز برای انصارالله و یاوری خستگی‌ناپذیر برای کمک به ملت مظلوم یمن بود.
تقریباً ۵ بار قصد ترور فیزیکی ایشان را در یمن داشتند که یکبار تیم ترور دستگیر می شوند و اعتراف می کنند اجیر شدیم که ایشان را به شهادت برسانیم. یعنی ۵ ترور ناموفق بود که یکبار از این موارد را دولت یمن دستگیر کردند
شهید ایرلو در اوج محاصره مردم یمن به این کشور رفت و از اولین اولویت‌های او شکستن محاصره‌ای بود که دشمن در راه رسیدن مردم به آذوقه و قوت لایموت زنان و کودکان یمنی مانع ایجاد کرده بود.  شهید ایرلو تنها یک دیپلمات نبود، بلکه سفیری بود که رفته بود تا مرهمی بر درد‌های مردم این سرزمین مقاوم در زیر بمباران دشمن متجاوز سعودی باشد.  شهید ایرلو مصداق بارز این کلام امیرالمؤمنین علی (ع) بود: «هرکس بخواهد برای دیگران الگو و راهنما باشد، ابتدا باید به تعلیم و تربیت خویش همت گمارد و پیش از آنکه به تعلیم و تربیت دیگران مشغول شود، خود‌سازی را باید از درون خود شروع کند.» شاید او نیز همچون بسیاری از دیپلمات‌هایی که در طول این دو سال در حوزه مأموریتی خود با ویروس کرونا مواجه بودند و سعی می‌کردند کم‌ترین ملاقات‌ها و فعالیت‌های دیپلماتیکی را انجام بدهند تا مبادا گرفتار این ویروس شوند، چنین رفتار می‌کرد و در بین مردم برای رفع مشکلات آن‌ها به همان سیاق دیپلمات‌ها رفتار می‌کرد. شهید ایرلو همچون سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی برای خدمت کردن به مردم هیچ‌گاه مرز نمی‌شناخت. شهید ایرلو آینه‌ای از چهره شهید سلیمانی، شهید حجازی و شهید همدانی بود. 
همسر شهید می گوید : حسن آقا تقریباً دو سال سفیر جمهوری اسلامی در یمن بودند. روز‌های آخر که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی به یمن می‌رفت با آرامشی می‌رفت که سال‌های طولانی از او به یاد دارم و حتی این آرامش با قوت بیشتر همراه بود. زمانی هم که رفت حتی یک روز هم مرخصی نیامد، چراکه محاصره جهانی در عمل امکان تردد را حتی برای دیپلمات‌ها و سفرا فراهم نمی‌کرد. همسرم در جایی که بالاترین مظلومیت، ظلم و شرارت امریکایی‌ها و همپیمانانش وجود داشت، تلاش کرد تا به‌عنوان یک دیپلمات ندای مظلومیت مردم یمن و نیز جنایت امریکایی‌ها و همپیمانان آن‌ها را در این کشور به مردم سایر کشور‌ها برساند. او براین اعتقاد و باور بود که خدمت به مردم یمن زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.
رفاقت و صمیمیت زیادی بین حاج قاسم و شهید ایرلو وجود داشت. آن دو سال‌ها دغدغه دفاع از اسلام و حمایت از مظلوم را داشتند. ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ حاج قاسم به من گفته بود شما قرار است همسر شهید شوید. حضور او در میادین جهاد و مقاومت این موضوع را برای ما مشخص کرده بود که شهادت دیر یا زود سراغش خواهد آمد. او مزد مجاهدت‌های قریب به ۴۲ سال خدمتش به انقلاب، ولایت و اسلام را گرفت. هر از چندگاهی از شهادت برایمان صحبت می‌کرد، در نهایت پیش از سفر حاج حسن آقا به یمن هم حاج قاسم این بشارت را به ایشان دادند که «تو در این سفر شهید خواهی شد.» و دقیقاً چند روز پیش از شهادت، حاج حسن آقا ضمن تماس با ما به پسرم گفت: «حاج قاسم در خواب به او گفته است دیگر ماندن در دنیا کافی است، منتظر شما هستیم حاج حسن.»
پیکر مطهر شهید ایرلو در امام‌زاده صالح (ع) واقع در تجریش در جوار شهیدان والامقام و شهید دکتر محسن فخری‌زاده به خاک سپرده می‌شود.
فاطمه ایرلو دختر شهید ایرلو درباره شهادت پدر بزرگوارش نوشت: همانطور که شهادت حاج قاسم منجر به بیچارگی ترامپ شد. شهادت پدرم هم ان‌شاءالله منجر به بیچارگی بیشتر بن سلمان پسر ابوسفیان خواهد شد. اگر از حال ما بپرسید خوشحالیم که حضرت زینب(س) ما را به خیمه‌اش راه داده است. سر و جانمان؛ ما و پدرمان فدای سید علی. تا زنده‌ایم در رکابت هستیم آقا جان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام رهبر انقلاب اسلامی به فعالان حوزه جمعیت با تأکید بر جوان‌شدن نیروی انسانی کشور: تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده از ضروری‌ترین فرائض و سیاستی حیاتی است رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز حوزه جمعیت، تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت را سیاستی حیاتی و از ضروری‌ترین فرائض دانستند. متن پیام که امروز در نشست ستاد ملی جمعیت توسط دکتر فروتن دبیر ستاد قرائت شد، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام به همه‌ی کسانی که دلسوزانه و عاقبت‌اندیشانه به فعالیت در حوزه‌ی جمعیت روی آورده‌اند، و با تشکر از مسئولانی که در مجلس و دولت به چاره‌جوئی برای نجات کشور از آینده‌ی هولناک پیری جمعیت میپردازند، بار دیگر تأکید میکنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است. این فریضه درباره‌ی افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌ساز، تأکید بیشتر می‌یابد. این یک سیاست حیاتی برای آینده‌ی بلندمدت کشور عزیز ما است. کاوشهای صادقانه‌ی علمی نشان داده است که این سیاست را میتوان با پرهیز از همه‌ی آسیبهای محتمل یا موهوم پیش برد و آینده‌ی کشور را از آن بهره‌مند ساخت. به دست‌اندکاران این حسنه‌ی ماندگار توصیه میکنم که در کنار تدابیر قانونی و امثال آن، به فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نیز در نظام بهداشتی اهمیت دهند. توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای
💢پارسال همین موقع دهه نودی‌ها ذکر لبشون شده بود «بدنو ببین جون بابا..» امسال همون بچه‌ها با هم زمزمه میکنن «سلام فرمانده..» ؛ کار فرهنگیِ جذاب و تمیز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) : «هر کسی که جمهوری اسلامی را نصرت کند، به هرشکلی نصرت کند این «ان تنصروالله» است، خدا را نصرت کرده است. آن وقت جوابش چیست؟ «ینصرکم» خدا هم شما را نصرت می‌کند. ... متأسفانه امروز کسانی هستند که در زیر سایه جمهوری اسلامی و به برکت مجاهدت همین شهیدان و امثال اینها و ایثارگران و رزمندگان دارند با امنیت و آزادی زندگی می‌کنند و ۱۸۰درجه برخلاف خواسته آنها و اهداف انقلاب کار می‌کنند و حرکت می‌کنند اینها باید برای خوشان روشن کنند که جواب این خون‌های پاک را چگونه خواهند داد....» ✍ همه باید وارد جبهه بشویم👌