eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.7هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
8هزار ویدیو
230 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عجل الله) السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
سید عبدالله ، برادر شهید می گوید : 👇
قبل از تشکیل پایگاه مقاومت بسیج عضو انجمن اسلامی بودم بعد فرمانده پایگاه بسیج روستای مان شدم. اولین بار من به جبهه کردستان رفتم و سه سال ماندم ولی سید علی به جبهه رفت و آمد می کرد. دانش آموز سال اول دبیرستان بود که به جبهه رفت. شانزده ماه سابقه جبهه داشت. هم زمان سه برادرجبهه بودیم. دم مسیحایی امام خمینی باعث پرورش چنین جوانانی بود که عاشق جبهه بودند. سید علی برای امام خمینی(ره) نامه نوشته بود وضعیت خانواده را شرح داد که پدرم فقیر است و شش برادریم من می خواهم جبهه بروم پدرم نمی گذارد! امام خمینی جواب نامه را دادند که رعایت حال پدررا داشته باشید. علی نامه را به پدر نشان داد پدروقتی نامه امام را دید مانع نشد وعلی به جبهه رفت. سید علی مسئول کتابخانه مسجد محل بود اهل مطالعه بود. گروه تئاتر تشکیل داده بود. شناخت کامل نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی داشت.
ملیات کربلای یک فرمانده دسته بود مجروح شد. کردستان ، مریوان و دزلی بود. آخرین باربه فاورفته بود که شهید شد. چهار روز بعد از شهادتش پیکرش را آوردند. 24 مهر شهید شد 29 مهرماه سال 1365 درگلزار شهدای سادات محله دفن شدند.
در عملیات کربلای یک منطقه مهران فرمانده دسته بود که مجروح شد به مرخصی آمد حدود بیست روزی در منزل بودند و بعد به جبهه فاو رفت. در سه راه شهادت که سه راه سعادت هم معروف است سنگری بود که درآن نگهبانی می داد. خمپاره شصت به داخل سنگر اصابت کرد وپشت شان منفجر شد. دست و گردنش قطع شده بود و به شهادت رسید.
من جبهه کردستان بودم. پانزده روز قبل ازاعزام علی بدرقه ام کرد. چندروز بعد از اعزامم به فاو رفت. حدود ساعت 9 و نیم در سنگر مشغول گفتگو و شوخی با همرزمانم بودم که حالم منقلب شد گفتم می خواهم به شمال بروم. بچه ها گفتند تازه شمال بودی کجا می روی! به بابلسر رسیدم شب قبلش منزل پسرعمه ام بودیم بیش از 10 نفر از هم محلی ها جبهه بودند همه آمده بودند فقط علی نیامد! گفتم چرا علی نیامد؟ گفتند فردا می آید. پسرعمو مرا کنار کشید از جمع بیرون آمدیم گفت نمی دانی علی شهید شد! به من گفتند چگونه باخبر شدی گفتم حالم منقلب شده بود گفتم بروم مازندران ببینم چه خبره! پیکرشهید را نمی شد شستشو بدهیم با آن وضعیت کفن کردیم داخل سردخانه گذاشتیم. پدرم از طریق آقای بندری که پدر شهید بود باخبر شد.
قسمتی از وصیت نامه شهید: ای امت شهید پرور پیرو خط امام باشید که این راه حق و صراط مستقیم است در نماز میخوانیم اهدنا صراط المستقیم یعنی خدایا ما را به راه راست هدایت فرما و بدانید که راه راست و راه پیامبران و معصومین فقط در خط امام (ره) خلاصه می شود. فقط پیرو ولایت فقیه باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«غسل و نماز توبه یکشنبه‌های ماه ذی‌القعده» براى روز یکشنبه این ماه نمازى با فضیلت بسیار از رسول خدا صلى‌الله‌علیه‌وآله‏ روایت شده است که هر که این نماز را به‌جا آورد، توبه‌هایش پذیرفته و گناهش آمرزیده می‌شود، طلبکاران او در قیامت از وى راضى می‌گردند، باایمان از دنیا خواهد رفت ، ایمانش از او گرفته نشود، قبرش وسیع و نورانى می‌گردد و والدینش از او راضى می‌شوند ... نماز به این گونه اقامه می‌شود : 🔻 غسل کنید (نیت توبه)، 🔻 وضو بگیرید، 🔻 ۲ تا دو رکعت نماز مانند نماز صبح به جا آورید که در هر نماز، در هر رکعت سوره «حمد» را یک مرتبه، سوره «توحید» را سه مرتبه، سوره «فلق» را یک مرتبه و سوره‏ «ناس» را یک مرتبه بخوانید. 🔻 پس از نماز هفتاد مرتبه استغفار کنید:«استغفرالله ربی و اتوب الیه». 🔻بعد از ۷۰ بار استغفار یکبار بگویید : «لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ». 🔻 سپس یکبار بگویید: «یا عَزِیزُ یا غَفَّارُ اغْفِرْ لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات فَإِنَّهُ لایَغْفِرُ الذُّنُوبَ الا انت».
✍ این عکس و این سخنرانی رهبر ایران آن هم ۹ ماه بعد از یک جنگ تمام عیار رسانه ای ، دردناک ترین چیزی بود که دشمنان ایران میتوانستند ببینند...
🔹آرمان عزیز خوشا به حالت که در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی رهبرش از تو یاد کرد و به تو افتخار کرد. 🔹طلبه بسیجی زیر شکنجه به شهادت می رسد ولی حاضر نیست حرفی که دشمن می خواهد را به زبان جاری کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نذر عباس | نماهنگی درباره شهید مصطفی صدرزاده رهبر انقلاب امروز در حرم امام خمینی: 🔹مجاهدان فداکار، مدافعان حرم، فعالان سخت‌کوش جهاد تبیین، گروه‌های کمک مؤمنانه، اردوهای جهادی اینها همه جوانهای این کشورند. با وجود اینترنت، با وجود شبکه‌های اجتماعی، با وجود این همه لغزشگاه‌ها جوانهای ما در این راه دارند حرکت می‌کنند. گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی برمی‌خیزد از یک روستای اطراف شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل مصطفی صدرزاده به وجود می‌آید. ما از این مصطفی‌های صدرزاده در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم، هزاران داریم اینها همه امیدبخش است.
سلام برشما خوبان، همراهان همیشگی کانال امروز نائب الزیاره همه عزیزان بودیم بر مزار شهداء 👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام علیکم ختم فاتحه مجازی برای امام خمینی(ره) https://iPorse.ir/6231590 لطفا نشر بدید
♦️اهدا قالی تمام توسط یک به حرم در ♦️واقف این فرش دستباف تمام ابریشم مرحوم حاج عباس زاده است که درسال ۱۳۲۷ بعد از انکه در حرم امیرالمومنین مولای متقیان از بیماری شفا گرفت نذر کرد تا این فرش را ببافد و وقف حرم مولا کند ولی خودش بعلت فوت موفق به انتقال فرش نشد. اکنون در تاریخ 11خرداد 1402 بعد از 75 سال ، فرزند آن مرحوم توفیق زیارت و پهن کردن این دستبافته را در حرم پیدا کرد. برای شادی روح حاج عباس مهدی زاده وهمسر گرامیشان فاتحه وصلوات ♦️نقل از حمید مهدیزاده فرزند ان مرحوم https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این روزها که آقا یکی از های بی چون و چرای بخاطر اش در اخیر و ابراز سر زبون ها افتاده، جا داره یادی کنیم از مراسم متفاوت ایشون 🔹قرار بود شنبه ۱۴دی ۹۸ مراسم عروسی آقا مهدی ترابی برگزار بشه ولی بخاطر مراسم عروسیش رو کنسل کرد و چندوقت بعد مراسم عروسیش رو اینجوری با یادِ حاج‌قاسم برگزار کرد 🔹 می‌خواد در محیطی که خیلیا با شما همنظر نیستن پای و هات وایسی و اونو ابراز کنی. دمت گرم آقا مهدی درد و بلات به جون وطن فروشها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا