eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
226 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: کشور را با تعارف و نمایش نمی‌شود اداره کرد 🔹برخی مناسبات غلط در ساختار اجرایی شکل گرفته و باید عوض شود. البته افرادی که از این قضایا نفع می‌برند ناراحت می‌شوند و مقاومت خواهند کرد.
❤️ای سید ما،ای مولای ما، امروز برای ما دعا کن،این کشور مال شماست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام صادق علیه السلام: 🔹... وَ اَلْعَمَلُ فِيهِ يَعْدِلُ ثَمَانِينَ شَهْراً وَ يَنْبَغِي أَنْ يَكْثُرَ فِيهِ ذِكْرُ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ اَلصَّلاَةُ عَلَى اَلنَّبِيِّ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ يُوَسِّعَ اَلرَّجُلُ فِيهِ عَلَى عِيَالِهِ . 🔸 ارزش اعمال نیک در عيد غدير با عمل هشتاد ماه برابر است، و شايسته است که در آن روز، ذكر خداوند و صلوات بر پيامبر(صل الله علیه و آله) بسیار گفته شود. و مرد، بر خانوادۀ خویش توسعه بخشد. 📚 وسائل الشیعة (باب العاشر) جلد ۱۰ صفحه ۴۴۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انسان اگر برایِ وقتش برنامه ریزی نکرد، شیطان برایش برنامه ریزی می‌کند! غیبت‌ها ، تهمت‌ها ، حرف‌های بی‌مزه و لهو، همه این‌ها نتیجه بی‌برنامگی است..! 💌| آیت الله‌حائری‌شیرازی(رحمة‌الله‌علیه)
: ✅ عیدی حسابی... پدرها جوری نسبت به عید غدیر ارادت به خرج بدهند که بچه‌ها از یک ماه، دو ماه قبل چشم‌ انتظار عید غدیر باشند! حتی اگر لازم شد، قرض کنید و یک عیدی حسابی -به اندازه‌ای که به علی ارادت دارید- به بچه‌ها بدهید. نگویید: «باز من باید یک چیزی خرج کنم!» نه! مقروض می‌شوی، خب بشو! تو که برای چیزهای دیگر قرض کرده ای، یک بار هم برای حضرت علی مقروض شو.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 ولایت امیر المومنین 📌رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمود: ولايت على بن ابيطالب عليه السلام ولايت خداست، دوست داشتن او عبادت خداست، پيروى كردن او واجب الهى است و دوستان او دوستان خدا و دشمنان او دشمنان خدايند، جنگ با او، جنگ با خدا و صلح با او، صلح با خداى متعال است. 📒امالی صدوق، 32.
⭕️برگزاری اربعین شهدای جمهور پنج‌شنبه در مصلی تهران اسماعیلی رییس ستاد اربعین شهدای جمهور: 🔹مراسم اصلی اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود. 🔹در تهران برنامه‌ای، پنجشنبه هفتم تیر ماه ساعت ۱۷ در مصلی با پخش پیام سیدحسن نصرالله خطاب به ملت ایران و سخنرانی جمیله علم الهدی همسر رییس‌جمهور شهید برگزار خواهد شد. 🔹در مشهد سه‌شنبه ۱۲ تیرماه نیز برنامه دیگری در بزرگداشت اربعین شهدای‌ جمهور برگزار خواهد شد. 🔹همزمان با برنامه تهران ستادهای مردم در شهرها و استان‌های کشور برنامه‌های متعدد خواهند داشت.
🔴 خدا رحمت کند آقای مشکینی را انتخابات را تشبیه می کرد به و می فرمود: ✅صحنه انتخابات است. ☑️کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را می کند. ☑️کسی که در شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی کاری نمی کند و هدفی ندارد تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد ☑️کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند. ☑️کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین دفاع می کند. 🌷رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ 🔰به این عکس ها خیره شو به این عکس ها خیره شو خیره شو! به اون روزهای پر از خاطره… نخواه گرمی خوابه چشم کسی… بزاره که بیداری یادت بره… یه باری از امروز رو دوشته! که واسش یه عمره زمین میخوری… همه منتظر تا ببینن کجا! تو از جاده ی عشق دل میبری… ولی ایستادن فقط کار ماست ما که قصمون قصه ی خواب نیست! 🎙حامد زمانی بیش از ۷۰۰ عکس و ۱۲ ویدیو رو طی چند روز مرور شده تا این کلیپ کوتاه ساخته بشه. دیگه زحمت نشر حداکثریش با شما ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ✍️ ما همه مدافع حرم هستیم ،همان حرمی که حاج قاسم گفت ،حرم ایران
آیت الله مصباح یزدی ره: از آن وقتی که امام «مرگ بر آمریکا» را به ما یاد داد، جوان‌های ما آن چنان عادت کردند که بعد از نمازشان، از تعقیبات‌شان است. اما یک کسانی وقتی نشستند، با مقامی خوش و بش کردند و یک هدیه‌ای مبادله شد، این‌ها کم‌کم می‌گویند: شعارِ مرگ برای چیست؟ آدم مذاکره می‌کند. دوستانه مسائل را حل می‌کند. در جلساتی احترامش کردند، تشویقش کردند. کم‌کم انس می‌گیرد با آن فرهنگ، با آن مردم، با آن شرایط. دیگر دلش نمی‌آید دوباره برگردد در قم یا تهران. واقعا شیطان آدم را فریب می‌دهد
سلام بر شما خوبان با توجه به اینکه اطعام ان شاالله برای روز غدیر است مهلت واریزی تا فردا شب است 👉 جا نمونید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ ﷽✨ ۱۷ذی الحجه؛ نزول آیه 📖 سوره مبارکه مریم؛آیه ۹۶ إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا جان خودتان را صفا دهید با مدح امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام ❣
♨️نذر گناه نکردن.... ✍فرازی از وصیت نامه شهید تفحص شده از کربلای خانطومان شهید مجید سلمانیان 🔹اگر می خواهید نذری کنید فقط گناه نکنید، مثلا نذر کنید یک روز گناه نمیکنم هدیه به آقا صاحب الزمان(عجل الله فرجه) از طرف خودم. 🔹یعنی از طرف خودتان عملی را برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عجل الله فرجه) انجام می دهید که یکی از مجربترین کارها برای آقا است. 👌 🔹یا اگر می‌خواهید برای اموات کاری انجام دهید به نیابت از آنها برای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عجل الله فرجه) نذر کنید. ان شاءالله به حق امیرالمومنین(علیه السلام) موفق باشید، شفاعت وعده خداست و شهدا می توانند شفاعت کنند.
📣 سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز عید غدیر بصورت زنده پخش می‌شود 👆برگزاری جشن «ولایت و اخوت» با حضور هزاران نفر از مردم پنج استان کشور در حسینیه امام خمینی 🔹️در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد‌. 🔹️این‌ مراسم با عنوان جشن «ولایت و اخوت» و با حضور مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ فارس، صبح روز سه‌شنبه با ذکر و مدح امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و زمان سخنرانی مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود. 🔹️مراسم جشن «ولایت و اخوت» به صورت زنده از حدود ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۵ تیر، در رسانه KHAMENEI.IR و شبکه اول سیما پخش خواهد شد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زمزمه شعار نه غزه، نه لبنان .... این‌بار در ستاد پزشکیان دوستان اسرائیل چشمان‌شان را به روی قتل‌عام مردم غزه بسته‌اند که هیچ، حتی درکی از منافع ایران ندارند، شرمتان باد! این آدم که در تصویر میبینید سالها رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس این کشور بوده. فقط پرچم اسراییل رو هنوز بالا نبرده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️ توسل برای سرنوشت کشور 🔹 ما نباید فراموش بکنیم تاثیر توسل و دعا و این ها رو ... ◇ من و شما که گوشت و پوستمان از نان روییده است. خیلی بی مهری است ، جفاست که در یک همچون موردی که مصلحت خودمان و مصلحت کشورمان و مصلحت عالم اسلام، متوقف بر این است، یک توسل جدی نداشته باشیم. 👤 (ره)
🔹آقا سید عيدت مبارک عیدی ما محشورشدن با شما ان شاالله